Az Országos Műemlő Egylet Felhívása

2011.01.23. 11:03 :: MaxPower

- Jó estét kívánok a nevem: Leapy Lee. Ja nem, ez a kedvenc énekesem neve. A nevem: Mrs. Fred Stolle. Nem ez a kedvenc teniszezőm feleségének a neve. A nevem: Banán. Nem, ez a kedvenc gyümölcsöm neve. A nevem: Mrs. Megnézünk-egy-filmet-a-moziban-utána- táncolunk-egy-klubban-majd-fölmegyünk-hozzád-kávézni-aztán-egy-kicsit...NEM! Ez a kedvenc esti programom. Lehet, hogy mégis csak én vagyok Leapy Lee? Igen, biztosan! Helló rajongók itt Leapy Lee. (Énekelni kezdi Leapy Lee, akkori slágerét) "Kicsi nyilak mely.........."

(Csöng a telefon felveszi)

- Halló! (majd a nézőkhöz:) Nyílvánvalóan nem én vagyok Leapy Lee. Egyébként sejtettem. (majd a telefonba válaszol:) Köszönöm megmondom nekik. Hello, hello itt Dennis Compton. Nem. Le kellett volna írnom. Hol is az a telefonszám. (a retikuljében keresi a számot) Mao Ce Tung vagyok, P.P. Arnold vagyok, Margert Teacher vagyok, Sir Gerald Nabarro vagyok. (tárcszáik) Hallo? Itt Sir Len Hutton. Megmondaná, hogy.....Ó, tényleg? Köszönöm (leteszi a telefont).

- Jó estét kivánok! A nevem: Mrs. Milyen-számot hívott?

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: monty python konferansz

A bejegyzés trackback címe:

https://napipython.blog.hu/api/trackback/id/tr682606678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása